مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-07سياسي

فارس من| عبور نخبگان از هفت خان جذب دستگاه ها


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار تسریع در روند جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار تسریع در روند جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند:  با گذشت بیش از یکسال از تصویب آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی در حالی که رسانه های مختلف جذب هزار نخبه را تیتر خبری خود کرده اند، اما در واقعیت حدود 10 نفر جذب دستگاه ها شده اند و مراحل جذب بسیار کُند و فرسایشی طی می شود.

از مسؤولان سازمان امور اداری و استخدامی کشور و دیگر مسؤلان مربوطه خواهشمندیم با عنایت به اهمیت جذب و حمایت از نخبگان، برای اجرای هرچه سریعتر فرآیند جذب از جمله تسریع در برگزاری دوره های جذب، کاهش پیچ و خم های غیر معمول اداری و همچنین کاهش بازه زمانی گزینش بعد از دوره، اقدمات لازم را مبذول فرمایند.

لازم به ذکر است که بسیاری از نخبگان شغل قبلی خود را به امید جذب و اثرگذاری در دستگاه های دولتی، از دست داده اند و منتظر فرجام این مصوبه می باشند، امیدکه منتهی به یأس و نا امید نشوند.

* مهم ترین حمایت از نخبگان ایجاد زمینه برای کار آنهاست سعید عبدالهی سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت و گو با خبرنگار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عبور نخبگان از هفت خان جذب دستگاه ها

فارس من| عبور نخبگان از هفت خان جذب دستگاه ها